POLITICA DE RETUR A PRODUSELOR ȘI SERVICIILOR

POLITICA DE RETUR A PRODUSELOR ȘI SERVICIILOR

Conform dispozitiilor Ordonantei de Urgenta nr.34/2014, privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii orice client care a achizitionat online produse comercializate pe site-uri specializate apartinand S.C. VMU LIFE SIMPLIFIED SRL are dreptul de a denunta contractul la distanta in termen de 14 zile .

Prin contract la distanta se intelege contractul de furnizare de produse sau servicii incheiat intre un comerciant si un consumator, in cadrul unui sistem de vanzare organizat de catre comerciant, care utilizeaza in mod exclusiv, inainte si la incheierea acestui contract, una sau mai multe tehnici de comunicatie la distanta.

Clientul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, în termen de 14 zile, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv.

Dreptul de retur in 14 zile se adreseaza doar clientilor care au achizitionat produse online de pe site-urile SC VMU LIFE SIMPLIFIED SRL si nu se adreseaza clientilor care au beneficiat in cele 14 zile de servicii de consultanta completa, deplasari la domiciuliu/proiectare lucrare etc.

Dreptul de renuntare la cumparare nu se aplica in cazul persoanelor juridice. Termenul de 14 zile prevazut pentru exercitarea acestui drept incepe sa curga incepand cu data primirii fizice a ultimului produs din comanda.

Din motive de organizare și funcționare, în cazul în care serviciile on-line nu pot fi livrate, clientul este îndreptățit să primească sumele încasate deja de SC VMU LIFE SIMPLIFIED SRL, dar nu și despăgubiri suplimentare. Valoarea maximă a obligațiilor SC VMU LIFE SIMPLIFIED SRL față de orice Client în cazul nelivrării unui serviciu este valoarea sumei încasate de la Client pentru respectivul serviciu.

În situația în care se renunţă la un serviciu programat cu mai puţin de 24 de ore înainte de data și ora stabilită pentru efectuarea acestuia, SC VMU LIFE SIMPLIFIED SRL este îndreptățit să primească 100% din costul serviciului anulat, clientul având dreptul, dar nu și obligația de a reprograma serviciul. Responsabilitatea anunțării neprezentării la ora și data programată pentru a beneficia de un anumit serviciu aparține în exclusivitate Cumpărătorului, SC VMU LIFE SIMPLIFIED SRL neputând fi ținuta responsabila pentru asta. Această regulă nu mai este valabilă în caz de forță majoră.

 

Obligaţiile care revin SC VMU LIFE SIMPLIFIED SRL în cazul retragerii:

 

SC VMU LIFE SIMPLIFIED SRL rambursează toate sumele pe care le-a primit drept plată din partea consumatorului, excluzand, după caz, costurile livrării, fără întârziere nejustificată şi, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care este informat de decizia de retragere din contract a consumatorului în conformitate cu dispozitiile legii.

SC VMU LIFE SIMPLIFIED SRL rambursează sumele menţionate prin OP in contul IBAN furnizat de catre consumator fara a fi  în sarcina consumatorului plata de comisioane necesare rambursării.

Cu excepţia cazului în care SC VMU LIFE SIMPLIFIED SRL s-a oferit să recupereze el însuşi produsele, în cazul contractelor de vânzare, SC VMU LIFE SIMPLIFIED SRL poate amâna rambursarea până la data recepţionării produselor care au făcut obiectul vânzării sau până la momentul primirii unei dovezi din partea consumatorului conform căreia acesta a trimis produsele către SC VMU LIFE SIMPLIFIED SRL, luându-se în considerare data cea mai apropiată.

 

Obligaţiile consumatorului în cazul retragerii

 

Conform Ordonantei nr. 34/2014, consumatorul suportă doar costurile directe legate de returnarea produselor, cu excepţia cazului în care SC VMU LIFE SIMPLIFIED SRL acceptă să suporte acele costuri sau în care SC VMU LIFE SIMPLIFIED SRL nu a informat consumatorul că aceste costuri trebuie suportate de consumator.

În cazul contractelor în afara spaţiilor comerciale, în cazul cărora produsele au fost livrate la domiciliul consumatorului la momentul încheierii contractului, SC VMU LIFE SIMPLIFIED SRL preia produsele pe cheltuiala sa dacă produsele, prin natura lor, nu pot fi returnate în mod normal prin poştă.

Produsele trebuiesc sa fie returnate in stare buna si in ambalajele originale.

Exceptări de la dreptul de retragere

 

Sunt exceptate de la dreptul de retragere, în ceea ce priveşte contractele la distanţă şi contractele în afara spaţiilor comerciale următoarele:

-contractele de prestări de servicii, după prestarea completă a serviciilor, dacă executarea a început cu acordul prealabil expres al consumatorului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere după executarea completă a contractului de către SC VMU LIFE SIMPLIFIED SRL;

-furnizarea de produse sau servicii al căror preţ depinde de fluctuaţiile de pe piaţa financiară pe care SC VMU LIFE SIMPLIFIED SRL nu le poate controla şi care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;

-furnizarea de produse confecţionate după specificaţiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar;

-furnizarea de produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;

-furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de consumator;

-contractele în cazul cărora consumatorul a solicitat în mod special profesionistului să se deplaseze la domiciliul său pentru a efectua lucrări urgente de reparaţie sau de întreţinere. Dacă, cu ocazia unei astfel de vizite, profesionistul prestează alte servicii în afara celor solicitate în mod expres de consumator sau furnizează alte produse decât piesele de schimb indispensabile pentru executarea lucrărilor de întreţinere sau de reparaţie, dreptul de retragere se aplică respectivelor servicii sau produse suplimentare;

-contractele încheiate în cadrul unei licitaţii.

Daca aveti nelamuriri privind returnarea produselor va rugam sa ne contactati pe email sau la unul din numerele de telefon afisate.