Politica de Livrare a serviciilor

POLITICA DE LIVRARE A SERVICIILOR

cum livrăm serviciile noastre

Livrarea serviciilor se face astfel:

 

1.1 Pentru a cumpăra un anumit serviciu este nevoie de o rezervare prealabilă care poate fi făcută pe site-ul: https://viatamaiusoara.ro/ 24 ore din 24, 7 zile din 7.

 

1.2 Rezervarea și apoi cumpărarea unui anumit serviciu se face accesând pagina de prezentare a fiecărui serviciu.

 

1.3 Conținutul rezervării și intenția de cumpărare fermă din partea Cumpărătorului sunt confirmate prin accesarea butonului de trimitere a rezervării.

 

1.4 Prin înregistrarea unei Rezervării pe site, Cumpărătorul își manifestă expres dorința de achiziționare a serviciilor. După plasarea rezervării pe site, Cumpărătorul va primi un email prin care este informat că rezervarea a fost înregistrată, un email prin care este informat că rezervarea este confirmată și pașii necesari pentru plata serviciului rezervat.

 

1.5 Prețul fiecărui serviciu este indicat pe pagina de prezentare a fiecărui serviciu. Pentru serviciile prestate/livrate, Vânzătorul/Prestatorul va emite factura fiscală pe care o va transmite prin intermediul poștei electronice către Cumpărător.

 

1.6 Prin trimiterea rezervării către Vânzător, Cumparatorul își exprimă acordul să primească facturile în format electronic.

 

1.7 Livrarea serviciilor are loc în mediul on-line, în sala de curs sau la domiciliul clientului. Informația legată de locul desfășurării se află afișată pe pagina serviciului rezervat.

 

1.8 Pentru prestările de servicii (ateliere, cursuri, sesiuni de organizare, sesiuni de consiliere sau coaching) activitățile se prestează în zilele și intervalele orare prevăzute în calendarul rezervării pentru fiecărui eveniment în parte. Cumpărătorul este îndreptățit să primească serviciile solicitate doar după efectuarea plății și încasarea sumelor de bani în contul SC VMU LIFE SIMPLIFIED SRL.